Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Veel geld verdienen door sms'jes te ontvanen!

  • Peter

    Je kan nu echt (veel) geld verdienen door sms'jes te ontvangen! Als je je aanmelt bij www.line5.nl/ met referentiecode 2635, dan krijg je advertenties via sms gestuurd, (die je atuurlijk meteen weer wist) en daar krijg je geld voor. Gebruik bij het aanmelden wel referentiecode 2635, zo help je mij een beetje, en jezelf ook om nog meer geld te verdienen. Je bent dom als je dit niet doet, en het geld laat liggen. Het te vedienen geld kan per maand wel meer als 300 gulden zjn!

    Groetjes,

    Peter

    p.s. Gebruik dus wel de code 2635, anders verdien je zo langzaam…

  • suzanne

    bedankt, ik hoop dat ik er wat mee verdien!!!!!!

  • Carin

    Hi,

    het opgegeven adres klopt niet…

    www.line5.nl/

    Bestaat t niet meer of hoe zit t…

    groetjes Carin

    Peter schreef in bericht:

    ——————————-

    Je kan nu echt (veel) geld verdienen door sms'jes te ontvangen! Als je je aanmelt bij www.line5.nl/ met referentiecode 2635, dan krijg je advertenties via sms gestuurd, (die je atuurlijk meteen weer wist) en daar krijg je geld voor. Gebruik bij het aanmelden wel referentiecode 2635, zo help je mij een beetje, en jezelf ook om nog meer geld te verdienen. Je bent dom als je dit niet doet, en het geld laat liggen. Het te vedienen geld kan per maand wel meer als 300 gulden zjn!

    Groetjes,

    Peter

    p.s. Gebruik dus wel de code 2635, anders verdien je zo langzaam…

  • roosje

    He ik snap het niet helemaal, kan je het ff goed uitlegge voor mij?