Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Marcel Louwers

  • Willem Lensselink

    Krijg de indruk dat iedereen Marcel is vergeten

    Dat iedereen denkt laat maar zitten

    Of is deze indruk verkeerd??

    Ben benieuwd…laat me eens wat weten - ik kan het niet vergeten

    Willem

  • Willem

    Beste allemaal,

    Laten we Marcel gewoon lopen????

    Is er niemand meer die denkt “HIJ HEEFT ONS TOCH ALS EEN VRIEND IETS BELOOFD!!”

    Laat ons door hem het vertrouwen in andere mensen niet wegnemen.

    Toch denk ik dat het tijd is om weer eens wat actie te ondernemen. wie doet er mee en last but not leasrt wie weet waar Marcel is op dit moment

    Willem

  • Bill

    Aan allen, zoek, vind en pluk hem. Schraap het vet van zijn lijf.

  • Tom

    Hi Bill,

    Blij dat je er net zoals ik over gaat denken.

    Voorlopig houdt hij zich schuil en ik kan er nog niet achterkomen waar.

    Laat iedereen weer eens een handje helpen en we gaan met z'n allen een bezoekje brengen aan Marcel.

    Tom

  • Pierre

    Oeps….als ik dit zo lees wordt ik er een beetje ziek van.

    Ook ik heb nog iuets te verffenen met Marcel

    Bij toeval kom ik op deze site en ben verbaasd dat er nog steeds niets is gebeurd

    Vanaf nu ga ik deze site af en toe eens bekijken want je weet mar nooit en als we hem vinden sta ik vooraan in de rij om mee te gaan

  • Pierre

    Wie weet het e-mail adres / postadres / de werkgever / van Marcel Louwers???

    Ben heel benieuwd

    Pierre

  • Willem Lensselink

    Marcel, heb het vandaag weer, het ongenoeglijke gevoel dat je op de tv zegt “WILLEM IS MIJN VRIEND” dat je mij per e-mail laat weten “IK GA WAT REGELEN” en vervolgens weer niets van je laat horen. Ik roep daarom iedereen op om een berichtje aan mij te sturen om er achter te komen waar je werkt, waar je woont, waar je verblijft enz.

  • Gio

    Nope, nog altijd niets… Tom, langsgaan zodra je hem vindt, het heeft mij vorige keer niets geholpen… Niks te halen.

    Ik ga graag mee als hij weer ergens opduikt… (zit hem weer op de hielen).

    Grt

    Gio

  • Willem

    Is Pierre weer een nieuw slachtoffer van Marcel??

    Mail mij: willem@lensselink.com

  • Willem

    Het einde van het jaar is alweer in zicht en nog steeds geen muntje ontvangen, ondanks de toezeggingen.

    Wie weet waar Marcel nu werkt, woont??